اخبار

اخباری در مورد زندگی خصوصی دونالد ترامپ و ایوانا

ایوانا ترامپ مدعی است که ایوانکا ترامپ را به تنهایی بزرگ کرده است

در طول ازدواج آنها و پس از جدایی ایوانا و دونالد ترامپ، بیشتر تربیت فرزندان به ایوانا سپرده شد. در سال 2016، ایوانا ترامپ در مزایای Lifeline (از طریق نیویورک دیلی نیوز) گفت که فرزندانش – ایوانکا، اریک و دونالد جونیور – را “به تنهایی” بزرگ کرده است.

در حالی که بچه‌های ترامپ بعداً به پدرشان نزدیک شدند و با او کار کردند، ایوانا ادعا کرد که تا سن 21 سالگی او این مسئولیت را بر عهده داشت. گفته می شود که شوهر سابق او “تا زمانی که بتواند با آنها صحبت کند، واقعاً به آنها علاقه مند نبود.” ایوانا اضافه کرد که بعد از اینکه بچه ها به اندازه کافی بزرگ شدند تا مشروب بخورند، نوبت به دونالد رسید. او گفت: “من آنها را به او تحویل دادم و گفتم “این محصول تمام شده است، می توانید آنها را از اینجا ببرید.”

ایوانا این ادعا را در کتاب خود با عنوان «پرورش ترامپ» تکرار کرد، که در آن (از طریق تایم) نوشت که پس از طلاق تنها حضانت بچه‌ها را بر عهده دارد و همه تصمیم‌های اصلی را در رابطه با مواردی مانند تحصیل و فعالیت‌ها گرفته است.

ایوانکا ترامپ دوران کودکی خود را با مادرش ایوانا ترامپ گذراند

ایوانکا ترامپ در دوران جوانی زمان زیادی را صرف سفر به دنیا کرد. ایوانکا در کتاب کارت ترامپ: بازی برای برنده شدن در کار و زندگی نوشت که مادرش، ایوانا ترامپ، اغلب اوقات تعطیلات خود را از روی هوس برنامه ریزی می کرد و او را به مکان هایی مانند فرانسه، چین، آرژانتین و مصر می برد. ایوانکا نوشت: “مادر من در مورد بخشی از جهان که هرگز ندیده یا تجربه نکرده بود هیجان زده می شد و ما می رفتیم.”

ایوانکا تجربه سفر بسیار با مادرش را «تشخیص‌آمیز» و «شگفت‌انگیز» نامید و گفت که از «وقت خاص تنهایی» خود با ایوانا لذت برده است. ایوانکا در مصاحبه ای با مجله O، The Oprah نشان داد که حتی یک مجموعه یادگاری ویژه از این سفرهای مادر و دختر داشته است. ایوانکا توضیح داد که هر بار که او و مادرش در دوران کوچکی به جایی سفر می کردند، گل ها را می چید، خشک می کرد، روی آنها را با رزین می پوشاند و سپس از آنها وزنه کاغذی می ساخت.

ایوانکا ترامپ گفت مامان ایوانا تهدید کرده که او را به فرزندخواندگی می‌سپارد

در حالی که ایوانکا ترامپ کاملاً به مادرش، ایوانا ترامپ نزدیک است، رابطه آنها گاهی اوقات آزمایش شده است. ایوانکا گفت که در برخی از مقاطع جوانی او بسیار انگشت شمار بود. در حالی که او دقیقاً یک شورشی نبود، او صبر ایوانا را امتحان کرد. او به ماری کلر گفت: «فکر می‌کنم مادرم چند بار مرا تهدید به فرزندخواندگی کرده است.

ایوانا، به اعتراف خودش، یک انضباط سختگیر بود، و همچنین مطمئن شد که مسئولیت پذیری را به ایوانکا آموزش می دهد. او در نوجوانی مجبور شد قبض های تلفنش را خودش بپردازد و ایوانکا در کتاب «تربیت ترامپ» نوشت که همه بچه هایش را «در یک افسار کوتاه» نگه داشته است. او زمانی را بازگو کرد که ایوانکای نوجوان نزدیک بود نافش را با دوستانش سوراخ کند اما از ترس واکنش والدینش تصمیم گرفت این کار را انجام ندهد. ایوانا این را “انتخاب خوبی” نامید و گفت که اگر دخترش “پرسینگ، خالکوبی یا سر تراشیده شده” می‌کرد، “او را می‌کشت.”

ایوانا افزود که از تمدید ممنوعیت تردد دخترش تا نیمه شب امتناع کرد و همچنین پول زیادی به او نداد، زیرا متقاعد شده بود که “سهل انگاری در مورد نظم و انضباط” فقط به دردسر می انجامد.

ایوانا ترامپ، دختر ایوانکا ترامپ را مدیون پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری می داند

ایوانکا ترامپ مدت هاست که یکی از چهره های کلیدی خانواده ترامپ بوده است. قبل از اینکه پدرش شغل سیاسی را آغاز کند، او برای سازمان ترامپ کار می‌کرد و بعداً وقتی به کاخ سفید راه یافت، یکی از مورد اعتمادترین مشاوران او شد. ایوانکا نقش مهمی در تلاش‌های پدرش داشته است، اما مادرش فکر می‌کند که نقشی که او در موفقیت پدرش ایفا کرده بزرگ‌تر از آن چیزی است که معمولاً برایش اعتبار دارد.

ایوانا ترامپ در کتاب خود با عنوان «افزایش ترامپ» درباره نقش مهم ایوانکا در انتخاب پدرش به بالاترین مقام در ایالات متحده نوشت. به گفته ایوانا، اگر دخترش نبود، ممکن بود دونالد ترامپ در انتخابات شکست بخورد. ایوانا بر این باور است که رای دهندگان به خاطر ایوانکا جلب شده اند و ایوانکا به پدرش کمک کرده تا مردم را محبوب کند. او نوشت: “رای دهندگان به او نگاه کردند و فکر کردند، من او را دوست دارم. من به او اعتماد دارم. او پدرش را دوست دارد، بنابراین او نمی تواند آنقدر بد باشد.”

ایوانا ترامپ فکر می کند ایوانکا ترامپ می تواند روزی رئیس جمهور شود

ایوانا ترامپ از تنها دخترش بسیار حمایت می کند و نسبت به آینده او کاملاً خوشبین است. ایوانا نه تنها به دخترش کمک می‌کند که به پدرش در انتخابات ریاست‌جمهوری کمک کند، بلکه فکر می‌کند که ایوانکا ترامپ ممکن است روزی خودش در دفتر بیضی شکل بگیرد. این مادر مغرور در کتاب خود به نام «تربیت ترامپ» نوشت که فکر می‌کند دخترش روزی نه تنها می‌تواند اولین رئیس‌جمهور زن ایالات متحده، بلکه اولین رئیس‌جمهور یهودی باشد.

در حالی که ایوانا ممکن است بر این باور باشد که پتانسیل دخترش نامحدود است، او نگران ایوانکا است. در مصاحبه ای با تایم، او اعتراف کرد که نگران دخترش بین کار کردن با پدرش و بزرگ کردن سه فرزندش است. سپس دوباره، ایوانا خودش سه فرزند بزرگ کرد و در عین حال حرفه اش را نیز مدیریت کرد، بنابراین به نظر می رسد دخترش یکی دو چیز در مورد شعبده بازی خانواده و کار از او آموخته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا