متفرقه

بهترین نکات ازدواج ما

ما در اینجا در نکات ازدواج زیادی داریم. این چیزی است که ما به آن علاقه داریم. ما دوست داریم شاهد تقویت، تشویق و شکوفایی ازدواج باشیم.

ما تصمیم گرفته‌ایم سر خود را جمع کنیم تا بهترین نکات ازدواج خود را ترکیب کنیم – کلماتی که واقعاً در ازدواج خودمان زندگی می‌کنیم – و همه آنها را به شما منتقل کنیم! و از آنجایی که هرگز نمی دانید زندگی قرار است چه چیزی به شما بدهد، ما آنها را به سه دسته سازماندهی کرده ایم:

  • زنده نگه داشتن عشق
  • امور مالی
  • صمیمیت
  • آیا برای بهترین نکات ازدواج ما آماده اید؟! در اینجا ما می رویم!

نکاتی برای زنده نگه داشتن عشق

1. در روز عروسی باید به کمترین میزان همسر خود را دوست داشته باشید.

این را دایی من در روز عروسی در شام خانواده به دخترش گفت و من ابتدا کمی جا خوردم. “چی؟! عمو برنز چی گفت؟!» اما او ادامه داد: عشق شما به همسرتان باید هر روز بیشتر شود. روز عروسی تازه آغاز است. این فقط پایه است فردا با دوست داشتن آنها، قدردانی از آنها و تحسین کردن آنها از خواب بیدار شوید.”

اکنون که چند سالی است ازدواج کرده ام، می بینم که او واقعاً چقدر درست می گفت. ازدواج نور کاملا جدیدی بر عشق، تعهد و احترام در زندگی من انداخته است – و همه اینها یک روز در یک زمان رشد می کند. عموی من برنز چند سال بعد کتابی نوشت و اگر در زندگی و روابط خود گیر بیفتید بسیار عالی است. (این به من و شوهرم کمک کرده است که در بسیاری از لحظات “گیر” گذرانده باشیم!

2. پاسخگو باشید.

آیا آنها در مورد چیزی هیجان زده هستند؟ سپس لبخند بزنید و هیجان زده شوید! اگر پرنده ای را دیدند که توجه آنها را جلب کرد و سپس به شما اشاره کرد، کمی علاقه نشان دهید. (حتی اگر برای شما جالب به نظر نمی رسد.)

تحقیقات جالبی در این مورد وجود دارد که چرا این یک مخرج مشترک در ازدواج ها و روابط شاد است که در اینجا یافت می شود. باید موافق باشم؛ وقتی به خوشبخت‌ترین زوج‌هایی که می‌شناسم فکر می‌کنم، تقریباً همیشه درگیر گفتگو هستند – و بیشتر اوقات در مورد کوچک‌ترین چیزها!

3. عمدی باشید.

ازدواج های بزرگ به تنهایی اتفاق نمی افتد. ساخته شده اند. شما باید خود را با خوشحالی بسازید. عشق فراتر از یک احساس است؛ این یک عمل است. عشق تنها زمانی کاهش می یابد که از دادن آن دست برداریم – پس هرگز متوقف نشوید! همسر و ازدواج خود را در اولویت قرار دهید. زندگی شلوغ می شود، اما شما همیشه برای چیزی که در اولویت قرار می دهید وقت دارید. هر یک از ما 24 ساعت در روز داریم. چگونه آن را خرج خواهید کرد؟ وقت بگذارید!

برای ازدواج عمدی باید کمی برنامه ریزی و فکر کنید. برای شب های قرار ملاقات برنامه ریزی کنید و آنها را به وقوع بپیوندید. برای آنها سورپرایز برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی عشق! لازم نیست بزرگ یا گران باشد، فقط باید از شما باشد. شما را نمی‌دانم، اما وقتی فشار برای هل دادن می‌آید، واقعاً می‌خواهم ببینم که همسرم چیزی را برنامه‌ریزی کرده و تلاش کرده است … حتی واقعاً مهم نیست که چیست!

دانستن اینکه او از برنامه شلوغ خود وقت صرف کرده و به من فکر می کند و چیزی را جمع و جور می کند، گویای این موضوع است. ما در اینجا هیچ ایده‌ای نداریم، بنابراین حتماً تقویم‌های ماهانه عشق، برگه ایده‌های شب قرار، یا برگه ایده‌های عاشقانه سریع و آسان را بررسی کنید تا شروع کنید.

4. تمرکز بر خدمات.

رهبر دیوا تارا این توصیه را ارائه کرد: “شما به کسی که به آن خدمت می کنید، علاقه دارید. هر روز از خود (یا آنها!) بپرسید: «امروز چگونه می توانم به همسرم خدمت کنم؟» وقتی دائماً به دیگران فکر می کنید، کمتر به خود فکر می کنید. این منجر به یک ازدواج فداکارانه و عاشقانه می شود.» بنابراین. درست است، واقعی. اگر هنوز این داستان واقعی تکان دهنده از ریچارد پل ایوانز (نویسنده جعبه کریسمس و اگر فقط) را نخوانده اید، لطفاً بخوانید و تصمیم بگیرید که فقط کمی بیشتر به همسرتان خدمت کنید.

5. به طور غیر منطقی با یکدیگر واضح و رک باشید.

من عاشق حرف دیوا کارولین هستم: «آنچه را که واقعاً می‌خواهی بیان کن! شاید گفتن چنین چیزهایی به همسرتان کمی غیرعاشقانه به نظر برسد، اما قول می دهم در آینده به شما کمک کند.

همانطور که لحظات عاشقانه در فیلم ها یا کتاب ها نیاز به فیلمنامه و تمرین دقیق دارند، ازدواج نیز می تواند از آن سود ببرد!» بنابراین، به جای اینکه دور بوته بکوبید و دعا کنید که همسرتان تذکر بدهد، فقط مستقیم باشید. به طور جدی، نکات کار نمی کنند.

پرداختن به امور مالی در ازدواج

1. هر هفته مقداری «پول سرگرم کننده» برای هر یک از خود کنار بگذارید.

حتی اگر فقط 1 دلار باشد (… یا تا 1000 دلار!) هرکدام از شما به مقداری آزادی در هنگام خرج کردن نیاز دارید. من و شوهرم در کل ازدواجمان این کار را انجام داده ایم و هنوز بر سر پول بحث نکرده ایم! اگر “پول سرگرم کننده” را در حساب خود داشته باشیم، می توانیم هر آنچه را که می خواهیم بخریم، بدون سوال.

اگر پول نقد خود را در حساب “پول سرگرم کننده” خود کم دارید، باید بازی انتظار را انجام دهید. این “زمین بازی” را به یک معنا با مساوی نگه داشتن چیزها “همسطح می کند” و به شما امکان می دهد از همه آن استدلال های بالقوه “خواسته ها” در مقابل “نیازها” اجتناب کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا