متفرقه

راهنمای 4 مرحله ای خرید گوشی مناسب خودتان

مرحله اول: گزینه های خود را محدود کنید

مرحله شماره یک این است که گزینه های خود را از صدها تلفن موجود به تعداد کمی محدود کنید. نگران نباشید، آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که بودجه تعیین کنید و به آن پایبند باشید. این به این معنی است که تلفن هایی که هزینه بیشتری از آنچه شما مایل به خرج کردن هستند، خارج از تصویر هستند. بنابراین اگر بودجه شما 400 دلار است، دستگاه های رده بالایی مانند Galaxy S22 Ultra، Pixel 6 Pro و سایر موارد را فراموش کنید.

https://jalebamooz.com/mobile-tips/android-phone-flash-memory-buying-guide/

گام بعدی این است که تصمیم بگیرید کدام ویژگی برای شما مهم است و مایلید بدون کدام یک زندگی کنید. ما در مورد مشخصات و ویژگی‌ها به طور گسترده در بخش‌های بالا نوشتیم، بنابراین باید از قبل در مورد چیزهایی که باید به آنها توجه کنید، بدانید.

فقط برای ذکر چند مثال، اگر زیاد سفر می کنید، ممکن است یک گوشی با دوربین عالی و باتری بزرگ بخواهید. اگر ویدیوهای زیادی تماشا می کنید، گوشی با صفحه نمایش بزرگ Full HD+ یا QHD+ راه حلی است. سایر ابزارهای معامله ممکن است شامل جک هدفون، حافظه قابل ارتقا، رتبه IP یا شارژ بی سیم باشند. راهی که باید طی کنید این است که لیستی از ویژگی هایی که در تلفن جدید خود می خواهید تهیه کنید و از مهمترین آنها شروع کنید.

اگر تنها کاری که انجام می دهید این است که روزانه چند تماس برقرار کنید و هر از چند گاهی چند پیامک ارسال کنید، پرچمدار نخرید.

https://bestkid.ir/%d8%aa%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%aa-%d9%86%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86/%d8%aa%d8%b1%da%a9-%d8%a7%d8%b9%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84.html

مطمئن شوید که واقعاً به نحوه استفاده از تلفن خود و آنچه واقعاً به آن نیاز دارید فکر می کنید. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم مرتکب می شوند خرید بیش از حد گوشی است. اگر تنها کاری که انجام می دهید این است که روزانه چند تماس بگیرید، هر از چند گاهی چند پیامک بفرستید، و حساب های فیس بوک و دیگر رسانه های اجتماعی را در زمان استراحت ناهار خود چک کنید، خرید یک پرچمدار گران قیمت مانند Galaxy Z Fold 3 هدر دادن پول است. . این معادل خرید یک فراری است و سپس یک یا دو بار در هفته آن را چند مایلی پایین تر تا خواربار فروشی می برید. کار را انجام خواهد داد، اما بیش از حد است.

هنگامی که بودجه ای تعیین کردید و ویژگی های مهم خود را یادداشت کردید، کمی به صورت آنلاین تحقیق کنید و تلفن های متناسب با نیاز خود را پیدا کنید. ما تعداد زیادی پست عالی در وب سایت خود داریم که می تواند در این زمینه به شما کمک کند، از جمله تعدادی از بهترین لیست ها که می توانید اینجا را بررسی کنید.

بیایید به یک یا دو مثال نگاهی بیندازیم. اگر بودجه 450 دلاری دارید و اولویت شما کیفیت دوربین و تجربه نرم افزاری تمیز است، اما به انرژی خام اهمیت زیادی نمی دهید، احتمالاً تلفنی مانند Google Pixel 6a همان چیزی است که می خواهید. اما اگر می‌خواهید تا جایی که ممکن است با بودجه و طراحی متمایز، قدرت بیشتری داشته باشید، اما به دوربین یا تجربه نرم‌افزاری اهمیت نمی‌دهید، Red Magic 7 مقرون به صرفه با چیپست Snapdragon 8 Gen 1 می‌تواند برای شما مناسب باشد. شما.

اینها نمونه های بسیار ساده ای هستند. در بیشتر موارد، شما با پنج یا شاید حتی 10 گوشی خواهید رسید که با معیارهای شما مطابقت داشته باشد. اشکالی ندارد – در مراحل بعدی چند مورد دیگر را حذف خواهید کرد.

مرحله دوم: نظر یک متخصص را دریافت کنید

بنابراین، اکنون احتمالاً تا 10 گوشی در لیست کوتاه خود دارید. مسائل بزرگ. اکنون زمان حذف چند مورد دیگر است.

بهترین راه برای انجام این کار این است که نظر کارشناسان را در مورد تلفن های مورد علاقه خود از طریق بررسی تلفن در سایت هایی مانند Android Authority ببینید. شما می خواهید ویژگی های خوب و بد تلفن های موجود در لیست کوتاه خود را بشنوید که به شما در تصمیم گیری برای خرید کمک می کند. دانش در اینجا کلیدی است!

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید Galaxy Z Fold 3 را به دلیل صفحه نمایش بزرگ آن خریداری کنید، اما اگر بررسی ما را بخوانید، متوجه خواهید شد که صفحه نمایش مانند همه گوشی های تاشو در وسط چین خورده است و بسیار خیره می شود. شما در اطراف منابع نور حرکت می کنید. صفحه نمایش همچنین در لمس ارزان تر به نظر می رسد، زیرا از شیشه ساخته نشده است. این موارد ممکن است شما را آزار دهد یا خیر، اما از آنجایی که سامسونگ به آنها اشاره نمی کند، خواندن بررسی های بی طرفانه به شما کمک می کند تا اطلاعات درست را دریافت کنید.

بررسی ها به شما کمک می کند گندم را از کاه جدا کنید. دانش کلیدی است!

بنابراین، مجدداً، حتماً آنچه را کارشناسان می‌گویند بخوانید و درگیر تمام تبلیغات تبلیغاتی سازندگان تلفن نشوید. آن‌ها می‌خواهند شما باور کنید که تمام ویژگی‌های جدیدشان بهترین چیز از زمان تکه‌شدن نان است، حتی اگر برخی از آنها حقه‌ای بیش نیستند. و تا زمانی که نظر متخصص را دریافت نکنید، نمی توانید گندم را از کاه جدا کنید.

مرحله سوم: به فروشگاه های تلفن همراه سر بزنید

گام بعدی این است که به صورت عملی بروید، به این معنی که به فروشگاه لوازم الکترونیکی محلی خود مراجعه کنید و چند گوشی را که در لیست کوتاه شما هستند آزمایش کنید. می‌خواهید شخصاً بررسی کنید که تلفن‌ها چگونه هستند، زیرا تصاویر به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط سازندگان اغلب گمراه‌کننده هستند. همچنین می‌خواهید بررسی کنید که گوشی‌ها در دست چقدر استحکام دارند، تفاوت بین مواد مختلف مورد استفاده (شیشه، فلز و پلاستیک) و غیره را بررسی کنید.

اندازه نیز مهم است. بزرگتر هنگام تماشای فیلم بهتر است، اما ردپای بزرگ به این معنی است که استفاده از تلفن در یک دست و حمل آن در جیب دشوارتر است. شما همیشه باید چند سازش کنید، مهم نیست که چگونه به آن نگاه کنید.

همچنین، مطمئن شوید که دستگاه مورد علاقه خود را روشن کرده و چند ویژگی را امتحان کنید، میزان پاسخگویی آن را تست کنید و چند عکس بگیرید. با آن بازی کنید تا زمانی که تصور خوبی از تجربه کلی آن پیدا کنید.

انجام عملی به شما این امکان را می دهد که خوب را از بد جدا کنید و به شما کمک می کند دقیقاً تصمیم بگیرید که با کدام تلفن در لیست کوتاه خود بروید. اگر دو یا چند دستگاه گردن و گردن هستند، فقط با ارزان‌ترین آن‌ها بروید یا به صدای قلب خود گوش دهید.

مرحله چهارم: زمان خرید خود را تعیین کنید

وقتی تلفن مناسب خود را پیدا کردید، آن را از اولین فروشگاهی که وارد آن می‌شوید خریداری نکنید. کمی تحقیق می تواند صدها دلار برای شما صرفه جویی کند، زیرا قیمت ها می تواند از خرده فروشی به خرده فروشی بسیار متفاوت باشد.

آنلاین شوید و قیمت‌ها را در آمازون، Best Buy، B&H، Newegg، وب‌سایت سازنده و بسیاری از خرده‌فروشان دیگر که ممکن است بررسی کنید. ممکن است از نتایج شگفت زده شوید. به عنوان مثال، در زمان نگارش این مقاله، گلکسی اس 22 آنلاک شده با قیمت 700 دلار در آمازون فهرست شده است، در حالی که سامسونگ آن را به قیمت 800 دلار به فروش می رساند. این یک تفاوت 100 دلاری است!

بیشتر بدانید:

1-به طراحی و کیفیت تلفن همراه توجه کنید.

2-نمایشگر تلفن همراه یکی از موارد مهم در کیفیت آن محسوب میشود.

3-قبل از اقدام به خرید در مورد قطعات به کار رفته در تلفن همراه مد نظر خود بررسی های لازم را انجام دهید.

4- ریجستری و گارانتی از موارد قابل توجه و مهم هنگام خرید هستند.

5-قبل از خرید حتما تعیین اصالت را در نظر داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا