سرگرمی

سرویس های پخش برتر

HBO Max

HBO Max یکی از گزینه‌های گران‌تر است، اما هزینه زیادی برای نمایش‌ها و فیلم‌های باکیفیت دارد. HBO متعلق به WarnerMedia است که همچنین مالک برادران وارنر است، یعنی محتوای برادران وارنر – از جمله DC Comics، New Line Cinema و Crunchyroll – در HBO Max در دسترس است. به دلیل همه‌گیری کووید-19، چندین فیلم از برادران وارنر در همان روزی که در سینماها اکران می‌شوند در HBO Max به نمایش درمی‌آیند. HBO به خاطر برنامه‌های باکیفیت خود شناخته شده است و معمولاً حداقل یک رویداد تلویزیونی را در سال ارائه می‌کند.

قیمت گذاری

  • 14.99 دلار در ماه: مشاهده در پنج نمایه و سه جریان همزمان
  • تبلیغات؟ خیر
  • آیا می توانم ورزش تماشا کنم؟ خیر

آنچه در HBO Max محبوب است: HBO دارای مجموعه‌ای از برنامه‌های اصلی است و همچنان روی نمایش‌ها و فیلم‌های گران قیمت و با کیفیت سرمایه‌گذاری می‌کند. از آثار کلاسیک می توان به «سوپرانوها»، «سکس و شهر»، «سیم» و «شش فوت زیر» اشاره کرد، در حالی که از آثار جدیدتر می توان به «بازی تاج و تخت»، «دروغ های کوچک بزرگ»، «بری»، «نگهبانان» اشاره کرد. «جانشینی»، «هفته گذشته امشب با جان الیور»، «ناامن» و «سیلیکون ولی». HBO همچنین در حال حاضر میزبان «دوستان» است که این برنامه را از نتفلیکس در یک کودتای برجسته جدا کرد.

از نظر فیلم، عناوین HBO Max شامل آثار کلاسیک برادران وارنر مانند «2001: یک ادیسه فضایی»، «جادوگر شهر اوز»، «داستان فیلادلفیا»، «همشهری کین»، «کازابلانکا»، «شورش بدون دلیل» است. و بسیاری، بسیاری دیگر. همچنین در حال حاضر میزبان مجموعه Criterion است که به معنای شرمساری از ثروت در انتظار است: “39 قدم” آلفرد هیچکاک، “8 و نیم” فدریکو فلینی، “دزد دوچرخه”، “هفت سامورایی”، “سر پاک کن”، “کلئو از 5 تا” 7، «راشومون»، «باغ‌های خاکستری»، «زنی تحت تأثیر»، «چراغ‌های شهر»، «مهر هفتم»، سه‌گانه «سه رنگ» و غیره. انگار این کافی نبود، HBO Max همچنین تمام فیلم‌های استودیو گیبلی را در اختیار دارد، از جمله «Spirited Away»، «My Neighbor Totoro»، «Howl’s Moving Castle» و بقیه فیلم‌های استودیو افسانه‌ای انیمیشن ژاپنی. .

نحوه تماشا

  • دستگاه های پخش جریانی پشتیبانی شده: Amazon Fire TV، Amazon Fire Tablet، تلفن ها و تبلت های Android، دستگاه های Android TV، Apple iPhone و iPads، Apple TV، Chromebook، Roku، تلویزیون های هوشمند سامسونگ
  • سیستم عامل های تلفن همراه پشتیبانی شده: iOS، Android
  • کنسول های بازی پشتیبانی شده: پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس
  • مشاهده مرورگر وب: بله
  • مشاهده آفلاین: HBO Max اجازه می دهد تا 30 بار دانلود در یک زمان، از جمله نمایش ها و فیلم ها، برای مشاهده آفلاین. پس از شروع دانلود، بینندگان 48 ساعت فرصت دارند تا آن را به پایان برسانند. قبل از انقضای آن
  • کنترل والدین: بله

Paramount Plus (CBS All Access) سابق

پارامونت پلاس در مارس 2021 شروع به کار کرد و با ترکیب برندهای قوی شرکت مادر ViacomCBS از جمله Comedy Central، Nickelodeon، MTV، BET، CBS، استودیوی فیلم Paramount، و The Smithsonian Channel، CBS All Access را جایگزین و ایجاد کرد. تلویزیون زنده نیز وجود دارد، از جمله ورزش‌های زنده مانند NFL، مارس جنون، و فوتبال یوفا.

قیمت گذاری

  • 5.99 دلار در ماه یا 59.99 دلار در سال: همه چیز را با تبلیغات تماشا کنید. مشاهده در شش نمایه و سه جریان همزمان.
  • 9.99 دلار در ماه یا 99.99 دلار در سال: علاوه بر شبکه کانال های زنده CBS، بدون تبلیغات تماشا کنید. مشاهده در شش نمایه و سه جریان همزمان. این اشتراک گران‌تر همچنین امکان مشاهده آفلاین و 4K را در صورت وجود فراهم می‌کند.
  • تبلیغات؟ بله، در طول نمایش‌های تلویزیونی درخواستی، آگهی‌ها را می‌بینید، مگر اینکه به طرح ۱۰ دلاری در ماه ارتقا دهید. توجه داشته باشید که حتی با گزینه Premium، تبلیغات را در تلویزیون زنده نیز مشاهده خواهید کرد، زیرا این تلویزیون زنده است.
  • آیا می توانم ورزش تماشا کنم؟ آره. طرفداران ورزش همچنین می توانند بازی های NFL را در بازار محلی خود، مسابقات NCAA March Madness، UEFA، Masters Tournament و لیگ های اروپا تماشا کنند. کسانی که مشترک SportsLine of 247Sports هستند می‌توانند با Paramount Plus که کانال‌ها و ورزش‌ها را اضافه می‌کند، بسته‌بندی کنند.

آنچه در Paramount+ محبوب است: برنامه‌های اصلی CBS مانند “Star Trek: Discovery”، “Star Trek: Picard”، “The Good Fight” و “The Twilight Zone” راه‌اندازی مجدد، نمایش‌های محبوبی هستند که در حال حاضر پخش می‌شوند. نمایش‌های کلاسیک موجود عبارتند از «Star Trek»، «Avatar: The Last Airbender» و «Frasier» که در حال راه‌اندازی مجدد است و در Paramount+ پخش می‌شود. کانال ها عبارتند از Nickelodeon، MTV، Comedy Central و BET. نسخه های آتی پارامونت نیز پس از نمایش در سینماها در این سرویس نمایش داده می شود. “A Quiet Place 2” و “Mission: Impossible 7” قابل مشاهده خواهند بود.

نحوه تماشا

  • دستگاه‌های پخش جریانی پشتیبانی شده: Amazon Fire TV، تلفن‌ها و تبلت‌های Android، دستگاه‌های Android TV، Apple iPhone و iPads، Apple TV، Chromecast، تلویزیون‌های هوشمند LG، Roku، تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، Vizio Smartcast TV
  • سیستم عامل های تلفن همراه پشتیبانی شده: iOS، Android
  • کنسول های بازی پشتیبانی شده: پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس
  • مشاهده مرورگر وب: بله
  • مشاهده آفلاین: Paramount Plus به کاربرانی که با برنامه گران‌تر 9.99 دلار در ماه امکان دانلود نمایش‌ها و فیلم‌ها را در آیفون، آی‌پد و دستگاه‌های اندرویدی دارند، اجازه می‌دهد، اما به شما اجازه نمی‌دهد موارد را در رایانه خود دانلود کنید. کاربران می توانند 25 عنوان را در یک زمان دانلود کنند.
  • کنترل والدین: بله

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا