سرگرمی

چه فیلمی ببینیم؟

هیچ چیز آرامش ‌بخش‌تر از این نیست که در پایان روز برای تماشای یک فیلم خوب وقت بگذارید. بدون شک فیلم‌ها منبع سرگرمی هستند، می‌توانند ما را آموزش دهند، همدلی ما را با دیگران عمیق‌تر کنند و درک ما را از دنیای اطرافمان گسترش دهند. بهترین سریال های پلیسی در تمام دنیا لیست شده اند.

آیا هرگز می توانی مرا ببخشی؟ (2018)

ملیسا مک کارتی بسیار استادانه و فراموش نشدنی به عنوان زندگی نامه نویس تبدیل به جاعل ادبی، لی اسرائیل، عالی است، این امکان وجود دارد که آیا می توانی من را ببخشی؟ حتی برخی از فداکارترین طرفداران این ستاره محبوب را بیدار خواهد کرد. آیا هرگز می توانی مرا ببخشی؟ درامدی است؛ یک بازی واقعا خنده دار که شما را می خنداند تا زمانی که دردناک باشد. همچنین تمام آن چیزی است که یک فیلم بیوگرافی باید آرزوی آن را داشته باشد: وقتی تمام می شود، احساس می کنیم چند ساعتی را در حضور سوژه آن گذرانده ایم. برای آن، تصویر به طور غیرمنتظره و عمیقاً متحرک است. لیست بهترین سریالهای کره ای شگفت انگیز را از دست ندهید.

خداحافظ (2019)

Awkwafina در درام تحسین شده لولو وانگ بازی می کند، زیرا یک آمریکایی چینی-آمریکایی در حال مبارزه با سنت های خانوادگی است که یکی از عزیزانش به شدت بیمار می شود. فیلم خداحافظی حتی از طریق موضوع پر احساسش گرم و خنده دار است. یک فیلم خانوادگی قابل دسترسی برای مخاطبان گسترده. فیلم خداحافظی رکورد میانگین نمایشگر هر صفحه نمایش امسال را برای آخر هفته افتتاحیه خود شکست و حتی از پایان بازی نیز بالاتر بود.

BlackKklansman (2018)

در سال 2016، بازی Sundance، Birth of a Nation، به عنوان یک پاسخ آتشین قرن بیست و یکم به D.W. حماسه 1915 «تولد یک ملت» از لحاظ فنی انقلابی، از نظر فرهنگی ضروری اما به طرز نفرت انگیزی نژادپرستانه گریفیث. در نهایت، آن فیلم تحت تأثیر قرار گرفت. BlackKkKlansman پر شور اسپایک لی مانند فیلمی است که واقعاً می تواند در مقابل گریفیث ایستادگی کند. کلیپ‌های این اثر برجسته بحث‌برانگیز حتی در این کمدی-درام زندگی‌نامه‌ای، اقتباسی از کتاب خاطرات ران استالورث، بلک کلنزمن، بافته شده‌اند. استالورث اولین افسر پلیس آفریقایی-آمریکایی در اداره پلیس کلرادو اسپرینگز بود و در اواخر دهه 1970 در صفوف کوکلاکس کلان نفوذ کرد.

BlackKkKlansman کامل نیست. گاهی اوقات فیلم متوقف می شود تا شخصیت ها بتوانند در مونولوگ های طولانی به ما بگویند درباره چیست. با این حال، اسپایک لی دوباره در حال تماشای ضروری است و این چیزی است که واقعاً مهم است.

محاکمه شیکاگو 7 (2020)

آرون سورکین، برنده اسکار شبکه اجتماعی و نویسنده وست وینگ، این درام حقوقی غیرمعمول سرگرم‌کننده را نوشت و کارگردانی کرد، که شباهت‌هایی بین سال‌های 1968 و امروز دارد. بازی های قوی از گروه بازیگرانی از جمله یحیی عبدالمتین دوم، مایکل کیتون، جوزف گوردون-لویت و غیره به فیلمی کمک می کند که توجه اسکار را به خود جلب کند.

آپولو 13 (1995)

این نمایش میخ‌گزین از مأموریت ناقص 1970 به ماه بهترین فیلم کارگردان ران هوارد تا به امروز است و سازندگان فیلم تلاش‌های خارق‌العاده‌ای را انجام دادند تا آن را از نظر علمی دقیق و همچنین سرگرم‌کننده بسازند. ستارگان تام هنکس، کوین بیکن، بیل پکستون، گری سینیس و اد هریس متعهد شدند که تا حد امکان برای نقش‌های بسیار فنی خود بیاموزند و تجربه کنند، حتی کسانی که در ناسا هستند را تحت تأثیر قرار دهند.

آپولو 13 یک تریلر با دقت ساخته شده، احشایی و از نظر احساسی قدرتمند درباره بقای واقعی در برابر همه شانس ها، نامزد نه جایزه اسکار، از جمله بهترین فیلم (برنده بهترین تدوین و بهترین صدا) شد.

هاوارد کارت نظری را از اولین نمایش آزمایشی به یاد می آورد که نشان دهنده «تحقیر کامل» فیلم بود. یکی از مخاطبان از پایان “معمولی هالیوود” شکایت کرد و گفت که خدمه هرگز زنده نمی ماندند.

شیر (2008)

شان پن یکی از بهترین بازی‌های خود را در درام زندگی‌نامه گاس ون سنت درباره هاروی میلک، اولین همجنس‌باز آشکارا که به مقام دولتی در کالیفرنیا انتخاب شد، ارائه می‌کند. میلک نامزد دو جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم شد. دو جایزه برد، پن دومین جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد و داستین لنس بلک نویسنده برای فیلمنامه اصلی خود برنده شد.

معبد گراندین (2010)

یکی از تحسین‌برانگیزترین فیلم‌های تلویزیونی دهه گذشته، کلر دینز با شکوه را به عنوان مدافع اصلی آگاهی از اوتیسم و ​​رفتار انسانی با حیوانات مزرعه بازی می‌کند. Temple Grandin اصلی HBO برنده هفت جایزه امی از جمله یک برنده بازیگری برای دانمارکی ها شد. اگر این پیروزی باعث نعره زدن شما نشد، حتما نبض را بررسی کنید.

سینما پارادیزو (1988)

فیلم کلاسیک bildungsroman جوزپه تورناتوره که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است، درباره پسری است که با یک فیلمساز میانسال در سیسیل پس از جنگ دوست می شود. فیلمسازی که تداعی کننده هالیوود قدیم است وجود دارد که شخصیت ها به آن عشق می ورزند و به آنها پیوند می خورند – و مضامین سینما پارادیزو. این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان شد.

ری (2004)

جیمی فاکس برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد، گلدن گلوب، جایزه SAG، بفتا و جایزه انتخاب منتقدان برای ایفای نقش اسطوره R&B ری چارلز در فیلم زندگینامه موزیکال تیلور هاکفورد شد. چارلز نزدیک به دو دهه با اعتیاد به هروئین دست و پنجه نرم کرد، قبل از اینکه در دهه 1960 با موفقیت این عادت را ترک کرد. چارلز اکنون به طور گسترده به عنوان یکی از بزرگترین هنرمندان و خوانندگان تمام دوران شناخته می شود.

جولی و جولیا (2009)

مریل استریپ و امی آدامز در آخرین فیلم نورا افرون، یک درام بیوگرافی درباره سرآشپز معروف جولیا چایلد و نویسنده جولی پاول، که 524 دستور غذای چایلد را در 365 روز پختند، در میان یک نوع بحران میانسالی، همبازی شدند. نیمی از تصویر قانع‌کننده‌تر از دیگری است، بدون شک، اما این یک سرگرمی لطیف و خوب است که مخاطبان زیادی می‌توانند از آن لذت ببرند.

لیگی از خودشان (1992)

تام هنکس، جینا دیویس، مدونا و رزی اودانل در روایت داستانی بسیار دوست داشتنی پنی مارشال از لیگ بیسبال حرفه ای دختران آمریکایی در زندگی واقعی بازی می کنند. این یکی از محبوب ترین فیلم های ورزشی است که تا به حال سرگرمی خانوادگی عالی است.

Rocketman (2019)

Bohemian Rhapsody بیش از حد به بازآفرینی برخی چیزها در سطح فنی متعهد بود. Rocketman واقعاً، واقعاً موسیقی را احساس می کند. فیلم زندگینامه ای التون جان ساخته دکستر فلچر یک موزیکال قدیمی و پرشور، یک ملودرام نمایشی شاد و یکی از تاثیرگذارترین فیلم های اخیر درباره هوشیاری است. همه چیز بدون تارون اگرتون، که اکنون یکی از همه کاره ترین و محبوب ترین بازیگران جوانی است که در فیلم های محبوب کار می کند، کار نمی کند.

Rocketman نمی‌تواند گرفتار کلیشه‌هایی شود که معمولاً فیلم‌های زندگی‌نامه‌ای را سنگین می‌کنند، زیرا – برای اینکه در اینجا کاملاً دقیق باشیم – در سراسر آنها می‌رقصند. این چه پیروزی است

احترام (2021)

جنیفر هادسون، برنده اسکار، در فیلم زندگینامه ای جدید، ملکه سول آرتا فرانکلین را مجسم می کند. MGM دو هفته پس از اکران اولیه، Respect را برای اجاره در پلتفرم های دیجیتال در دسترس قرار داد.

Red Tails (2012)

هواپیماهای تاسکگی اولین لشکر هوایی آفریقایی-آمریکایی ارتش ایالات متحده بودند، قهرمانان آمریکایی که داستان آنها باید گفته شود. فیلم پرفروش جورج لوکاس خوش‌نیت است، همچنین مضحک و صحنه‌ای. برای تاریخ حیاتی ارزش دیدن را دارد، اما باید بهتر می شد.

دنبال خوشبختی (2006)

The Pursuit of Happyness بر اساس خاطرات همنام کریس گاردنر در مورد مبارزه تقریباً یک ساله او با بی خانمانی در حین بزرگ کردن پسر بسیار خردسالش، می‌توانست شومالتی باشد، اما یکی از بهترین بازی‌های ویل اسمیت است. او که در کنار پسرش جیدن اسمیت بازی می‌کند، در اینجا طبیعی‌ترین و جذاب‌ترین حالت خود را دارد، و فیلم گابریله موچینو از همه راه‌های مناسب برای مردم خوشایند است و اسمیت دومین نامزدی اسکار خود را برای بهترین بازیگر مرد به ارمغان آورد.

گاردنر در ابتدا فکر می کرد که ستاره اکشن کاریزماتیک انتخاب درستی برای ایفای نقش او نیست، اما دخترش جاسینتا او را صاف کرد. او به پدرش گفت: «اگر اسمیت بتواند نقش محمد علی را بازی کند، او می‌تواند نقش تو را بازی کند!»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا