متفرقه

کمال بزرگترین مانع برای بهره وری است

در اولین روز کاری خود به عنوان یک وکیل در یک شرکت حقوقی معتبر، یک پیام نگران کننده ای را روی تابلوخواندم: ” تصحیح کن تا از چشمانت خون بیاید” . در آن روز به ما دستور داده شد که با عنوان وکیل، کار اصلی ما نمایندگی از شرکت خواهد بود.اگر در حین کار ایمیل یا سندی اشتباه اراسل میکردیم، باعث شرمندگی شرکت و به خطر افتادن میزان اعتماد مشتریان می شدیم.

ما نیاز داشتیم که کامل باشیم.

قبل از اینکه ایمیلی بفرستم، ده ها بار آن را خواندم. من می دانستم که یک اشتباه تایپی و شریک از خود می پرسد “واقعا؟ این پسر کیست؟” دو و من می دانستم که او نامزدهایی را برای جایگزینی من تشکیل می دهد.

این تقاضا برای کمال به من چسبیده است و از آن زمان سعی کردم از شر آن خلاص شوم.

اما کامل نبودن یک چیز خوب است نه واقعا. اغلب اوقات کمال بزرگ ترین مانع بر سر راه بهره وری است.

کمال گرایی هیچ کسب و کاری در دنیای کارآفرینی ندارد. با سرعت مافوق صوت امروزی حرکت کنید، باید هزینه فرصت را بسنجید تا کمال گرایی شما را کند کند کند. اگر چیزی را تا کامل شدن نفرستید، به اندازه کافی سریع ماشه را نمی کشید.

به نقل از رید هافمن، موسس لینکدین، ” اگر از نسخه اول محصول خود خجالت نمی کشید، خیلی دیر راه اندازی کرده اید.”

برای مرتبط ماندن در دنیای کسب وکار امروزی، باید از رویکرد کمال گرایانه فاصله بگیریددر کتاب پرفروش پیتر دیامانت نیویورک تایمز، بولد، او نشان می دهد که تغییر ذهنی در طراحی محصول رخ می دهد.

به‌طور سنتی، تیم‌ها محصولات را در بخش‌های تحقیق و توسعه طراحی و بازطراحی، آزمایش و دوباره آزمایش کردند تا زمانی که کامل شوند. که دو دهه پیش کار می کرد. اکنون، اگر برای عرضه یک محصول بیش از حد منتظر بمانید، تا زمانی که محصولی وارد بازار شود، دیگر قدیمی یا حتی منسوخ شده است. شما این خطر را دارید که یک رقیب قبل از اینکه نسخه بتای خود را منتشر کنید، نسخه 2.0 را معرفی کند.

دیاماندیس مشخص می کند که چگونه کسب و کاره ای موفق به سمت یک استراتژی طراحی چابک تر حرکت می کنند، که در آن “محصولات با دوام” به سرعت به بازار آورده می شوند. هنگامی که یک محصول راه اندازی می شود، تیم های توسعه بازخورد ارزشمندی از کاربران جمع آوری می کنند و محصول را بهتر می کنند. آن ها این فرآیند را تکرار سریع می نامند. شما منتظر کمال برای راه اندازی نمی مانید. شما با پاسخ سریع به بازخورد بازار برای کمال تلاش می کنید.

محصولات باید به اندازه کافی خوب باشند تا راه اندازی شوند، و کسب و کارها باید پذیرای انتقاد باشند و متعهد به پاسخگویی باشند.

این موضوع در توسعه محصول و تمام حوزه های کسب وکار صادق است. از این طرز فکر فاصله بگیرید که ” من خودم را در گوشه ای می گذارم تا این کار کامل شود.” در عوض، یک رویکرد جدید را بپذیرید: همه چیز را ارسال کنید، بازخورد بگیرید، با آن سازگار شوید و تغییر دهید. سپس بارها و بارها تکرار کنید.

اگرچه موفقیت هرگز یک خط مستقیم نیست، اما اگر به اندازه کافی به این رویکرد پایبند باشید، شهود بهتری – و اعتماد به نفس بیشتری – در مورد اینکه چه چیزی مؤثر است و چه چیزی مفید نیست، ایجاد خواهید کرد.

نیاز به کامل بودن از کجا می آید؟ من معتقدم که کمال گراها اغلب فقط از خود محافظت می کنند. آنها می خواهند از بازخورد منفی جلوگیری کنند. آنها ترجیح می دهند چیزی را تا زمانی که مطمئن شوند عالی است نگه دارند، سپس به دیگران اجازه دهند آن تصمیم را بگیرند.

من هیچ گاه طرفدار این موضوع نخواهم بود که شما باید به آنجا رفته و چیزی را به دیوار بکوبید، بلکه عقیده من این است که باید بدانید یک نوع تعادل برقرار است. شما باید برای دستیابی به تعالی تلاش کنید و از این موضوع مطمئن شوید که تلاش های شما روی بهترین موارد برای محصولات یا شرکت متمرکز باشد.به این دلیل که شما از چیزی کم تر از یک تشویق می ترسید. یک انتقاد یا شکست کوچک هرگز کسی را نمی کشد. یاد بگیرید که آن را بپذیرید و از آن برای بزرگ کردن خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا