سرگرمی

بازیهای انلاین سرگرم کننده (دونفره و چندنفره )

1. نفرین کنید:

«در سرزمین‌های مسحور راه خود را خیره کنید، صنایع دستی و کشاورزی کنید و ببینید آیا می‌توانید نفرین را برگردانید یا خیر!» این بازی به شما امکان می دهد با دوستان فیس بوک ارتباط برقرار کنید یا در بازی دوستان جدیدی پیدا کنید. بازیکنان می‌توانند به یک باشگاه بپیوندند و در چالش‌های ویژه با یکدیگر همکاری کنند، امتیازات باشگاهی کسب کنند، به جایگاهی در جدول امتیازات برسند و جوایزی کسب کنند! همچنین می توانید برای کمک به سفر خود با دوستان خود مطالبی را مبادله کنید. می توان آن را در iOS، گوگل پلی و آمازون بازی کرد. رده بندی سنی 4+ است.

Sea of ​​Thieves.2:

به دنبال بازی هستید تا شما را از رویدادهای جاری به سواحل زیبا ببرد و شاید یک سری بزرگ از ماجراجویی دزدان دریایی؟ ارب می گوید Sea of ​​Thieves فقط همین بازی است. این یک تجربه آنلاین انبوه چند نفره است که در آن به عنوان یک دزد دریایی در دنیایی باز از امکانات بازی می کنید. گیمرهای آنلاین به دنبال گنج هستند، از انبارهای اسکلت عقب نشینی می کنند و داستان های بلند دنیا را کشف می کنند. گیمرها همچنین آزادند تا برای غنایم دزدان دریایی که به سختی به دست آورده‌اند، در جنگ شرکت کنند. در تمام سنین می توانند تا سه دوست را با خود در سفر خود همراه کنند، زیرا شما با سایر خدمه دزدان دریایی در دریاهای آزاد درگیر می شوید. Sea of ​​Thieves برای Xbox One و PC 50 دلار قیمت دارد و به صورت رایگان در Xbox Game Pass در دسترس است.

3.Pokemon Go:

در خانه، حیاط و محله خود قدم بزنید و ماموریت جمع آوری پوکمون های مخفی را داشته باشید که می تواند در همه جا از آشپزخانه گرفته تا پاسیو پشتی در کمین باشد. این بازی از GPS و ساعت موبایل شما استفاده می کند، به شما امکان می دهد با دوستان خود تعامل داشته باشید و حتی به شما امکان می دهد فعالیت آنها را در بازی پیگیری کنید. می توانید یک لیست دوستان ایجاد کنید و در تجارت و هدیه دادن درون بازی شرکت کنید. و از زمان انتشار اخبار شیوع COVID-19، سازندگان بازی تنظیماتی را انجام داده اند که به شما امکان می دهد هیولاهای بیشتری را در نزدیکی خانه پیدا کنید و ویژگی هایی که بازی را در «تنظیمات فردی» قابل مصرف تر می کند.

4. تور ماریو کارت:

ماریو، شاهزاده خانم و همه دوستان کلاسیک دوران کودکی خود را که نینتندو مورد علاقه خود هستند، بگیرید، آنها را در یک کارت گرافیک بیندازید، و شما حرکت می کنید! این نسخه سرگرم‌کننده، ریسک‌ها را حتی بیشتر می‌کند و شما را با دوره‌هایی روبه‌رو می‌کند که شما را به زیر آب می‌برد و حتی در حال پرواز با هواپیما هستید. و نسخه موبایل به شما امکان می دهد دوستان خود را برای یک رقابت دوستانه کوچک همراه کنید. این بازی است که جاستین هولمز، یک تکنسین فوریت های پزشکی در روچستر هیلز، میشیگان، از آن استفاده می کند تا او را از خلوتگاه خود عبور دهد. “این یک انفجار است!” او می گوید.

5. Exploding Kittens:

این بازی به شما امکان بازی آنلاین با دوستان یا غریبه ها را می دهد. این یک نسخه بسیار استراتژیک و «نسخه‌ای از رولت روسی» است که در آن بازیکنان «کارت‌ها» را بالا می‌کشند تا جایی که کسی با یک بچه گربه در حال انفجار مواجه می‌شود. وقتی این اتفاق می‌افتد، آنها منفجر می‌شوند و از بازی خارج می‌شوند – مگر اینکه آن بازیکن یک “کارت خنثی کردن” داشته باشد تا با ترفندهایی مانند نشانگر لیزری، ساندویچ گربه ای یا مالش شکم، بچه گربه را خنثی کند. در همین حال، کارت‌های دیگر در عرشه را می‌توان برای کاهش، کاهش یا اجتناب از انفجار بچه گربه‌ها استفاده کرد.

6. Fairway Solitaire:

بازی بازی یک نفره پازل اصلی یک انتخاب بازی آنلاین خوب است. “به راه آهن ضربه بزنید” و چالش های روزانه را کامل کنید، جوایز کسب کنید و کلکسیونی پیدا کنید! در حین بازی، می توانید به یک باشگاه بپیوندید، با دوستان جدید ملاقات کنید، با هم بازی کنید، باشگاه خود را در جدول امتیازات قرار دهید و جوایز باورنکردنی را برنده شوید! قفل باشگاه ها در سطح 14 باز می شود و همه می توانند به آن ملحق شوند. برای باز کردن جوایز باورنکردنی با هم کار کنید تا تراشه های باشگاه را به دست آورید! این بازی در iOS، Google Play و Amazon قابل اجرا است. رده بندی سنی 4+ و میانگین سنی بازیکنان 40-65 است. پازل های هوشمندانه بازی یک نفره را کامل کنید، بر دوره مسلط شوید و جوایز کسب کنید!

7. A Realm Reborn World of Warcraft :

Final Fantasy XIV قبلاً بر بازار بازی‌های نقش‌آفرینی آنلاین چند نفره تسلط داشت، اما می‌گویند Erb سری طولانی‌مدت Final Fantasy اسکوئر انیکس در حال حاضر تاج را بر سر دارد. او خاطرنشان می‌کند که این بسط اخیر، Shadowbringers، حاوی بهترین داستان MMO است. او توضیح می‌دهد: «این بازی از طریق پاداش‌های اضافی، به بازی گروهی انگیزه می‌دهد و به بازیکنان جدید اجازه می‌دهد تا برای جدیدترین محتوا ارتقا پیدا کنند.» حداکثر هشت بازیکن می‌توانند برای مقابله با سیاه چال‌ها و نبردهای بزرگ رئیس‌شان با هم متحد شوند. ارب توضیح می‌دهد: «مطالعه زیاد است، بنابراین ما این بازی را برای بچه‌های کوچک شما توصیه نمی‌کنیم». تجربه کامل Final Fantasy XIV: A Realm Reborn برای PC و PS4 با قیمت 60 دلار در دسترس است.

8. DRL Simulator:

این یک بازی ویدیویی آنلاین مسابقه هواپیماهای بدون سرنشین است که بازیکنان می توانند با دوستان خود به رقابت بپردازند (برای دانلود در Steam با قیمت 9.99 دلار موجود است). بازیکنان می‌توانند یک گروه راه‌اندازی کنند و با یکدیگر رقابت کنند تا راهی پر اکشن برای پیوند برقرار کنند. برای حمایت از دانش‌آموزانی که از راه دور تحصیل می‌کنند، DRL اخیراً دسترسی رایگان به DRL SIM (که شامل جلسات آموزش رباتیک در مورد نحوه پرواز و ساخت پهپاد است) را به عنوان بخشی از برنامه STEM جدید خود، DRL Academy اعلام کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا